czwartek, 21 stycznia 2016

Mini album z konikami

Moja dzisiejsza inspiracja dla Crafty Moly- mini albumik.
Albumik przygotowałam dla mojej córki, która jest miłośniczką koni :)
Ala zachwycona a ja szczęśliwa, że mogłam sprawić jej małą radość ;)

studio75, crafty moly, mini album




http://www.craftymoly.pl/


mini album, studio75, crafty moly
(tekturka Love Crafty Moly)



(wewnątrz serduszka mikrokulki)

mini album


mini album


mini album

mini album dla miłośniczki koni
(zawieszka konik)

mini album dla miłośników koni

Albumik powstał ze ścinków różnych papierów Studio75 (m.in Primo blu, Primo rosa, Panna Oliwia)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)

1 komentarz :

  1. Spędzanie wolnego czasu na tworzeniu takich pięknych rzeczy, a jednocześnie obdarowywanie bliskich wymarzonymi prezentami- połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...