wtorek, 1 stycznia 2013

Noworocznie

Na początku chciałam Wam złożyć najlepsze Noworoczne życzenia- niech spełniają się Wasze marzenia 13 niech będzie dla Was szczęśliwa :)

Dziś pierwsze wyzwanie w Kreatywnym Polu, temat to: Kalendarza, po szczegóły zapraszam TU.
A to już moja praca. Przerobiłam gotowy sklepowy kalendarz oklejając go moim ulubionym płótnem craftowym (jest idealne do oklejania okładek jak i innych dzieł) i ozdobiłam papierami Sweet Home, domkiem Sweet Home oraz stemplem Bird Print i cyframi z pasków ozdobnych.

A przy okazji kalendarz zgłaszam do bliźniaczego wyzwania w Kwiecie Dolnośląskim ;)





Jakże miła niespodzianka czekała dziś na mnie w Szufladzie :) Dziękuję pięknie :*


Za pracę:




Pozdrawiam Was cieplutko i zmykam z gorączką do łóżka kuuuurować się, dziękuję za odwiedziny :)

8 komentarzy :

  1. Śliczności! Zdrówka w Nowym Roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję a kalendarz śliczny. Wszystko, co powstaje z tych papierów ma fantastyczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Novinko. I kuruj się kuruj :) :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku!!!! Świetny blog, zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Novinko!
    Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatny, uroczy kalendarz. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, prosty i uroczy :) Ciekawe, czy dla Ciebie, czy może już gdzieś powędrował? Ja swojego dla siebie jeszcze nie ogarnęłam, ani nie odważyłam się zrobić, ale sądzę, że chwila moment nadejdzie ten czas :)

    Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...