niedziela, 20 stycznia 2013

Na czerwono

Jestem zakochana w płótnie craftowym od naszego pierwszego spotkania ;) Wspaniale okleja się nim wszelkie okładki. Tym razem wybrałam czerwone do przygotowania notesika, który jest bardzo prosty w formie i bez specjalnych ozdobników, ponieważ jego miejsce będzie w torebce i tak będzie bezpieczniej dla jego wyglądu ;) Płótno craftowe potrafi znieść wiele ;) Przeszyłam je jedynie białą nicią, ostemplowałam czarnym tuszem i dodałam ozdobnik w postaci maszyny do pisania, która także została wystemplowana na płótnie craftowym tyle, że w kolorze beżowo-szarym. Zbindowałam czarną sprężyną i gotowe ;)





I dodaję obiecaną w komentarzach fotkę okładki od środka:



Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

12 komentarzy :

  1. prosty być może ale ujmujący na pewno, ma to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy:)Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten notes! Urzekają mnie w nim dwie rzeczy: prostota oraz cudowny odcień czerwieni. Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :) niby taki prościutki a ma w sobie "to coś" zdecydowanie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki ciekawy, niby minimum środków, ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. super
    człowiek to się ciągle uczy
    nawet nie wiedziałam że jest coś takiego jak płótno craftowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Teo wypróbować, ja się zakochałam w nim i już czekam na kolejną dostawę ;)

      Usuń
  7. super. wahalam sie ostatnio przy zamóieniu, ale następnym razem się nie zawaham. powiedz tylko jak oklejałaś? normalnie klejem i na takiej zasadzie jak oklejanie okładek papierem. - pokaż jeszcze fotkę wewnętrznej okładki. Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziku, jutro zrobię dodatkowe fotki i dołączę a płócienko z czystym sumieniem poooolecam :)

      Usuń
  8. Przepiękna praca! Bardzo mi się podoba. Napis mnie zachwycił;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...