poniedziałek, 5 stycznia 2015

Mały album-sekretnik

Mały album-sekretnik powstał dla pewnej wspaniałej dziewczyny, którą poznałam biorąc udział w świątecznej akcji na oddziale onkologii w IMiDz. Z Anią przygotowywałyśmy wraz z dzieciaczkami zakładki do książek i właśnie wtedy poznałam Roksanę, dziewczynkę, która marzy by zostać piosenkarką i która lubi tworzyć rękodzieło. Specjalnie dla niej powstał mały albumik, w którym będzie mogła nie tylko wklejać fotki ale też umieszczać swoje sekretne notatki ;)
Jako, że Roksi lubi muzykę nie mogłam użyć innego papieru niż nutkowy z kolekcji Studio75 Pan i Pani Black oraz Zimowy poranek ;) Okładkę ozdobiła tekturka Anette z Crafty Moly. Mam nadzieję, że albumik będzie miłym akcentem dla Roksanki.

Albumik jest dziś moją inspiracją na blogu Studio75.













Albumik dziś jest moją inspiracją na blogu Studio75, gdzie możecie szczegółowo poznać materiały, z których go przygotowałam.

Zgłaszam go także do wyzwania w Scrapki wyzwaniowo (wyzwanie trwa do 31.01.2015)



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)


11 komentarzy :

  1. Boski Album! Każdy szczegół jest w nim idealny!
    Roksana będzie miała niesamowitą niespodziankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny , ramka 3D i napis też 3D - niezwykły efekt uzyskałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny albumik :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very elegant album!
    Thank you for playing along with us at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki i nastrojowy! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful album.. I love the clean look on this! Thanks for playing along with us at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny album. Idea pomagania dzieciom porusza mnie zawsze do głębi. Cieszę się ogromnie, że są takie osoby jak ty.
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...