niedziela, 11 stycznia 2015

Album z ażurową okładką

Albumik 15x15 cm z ażurową okładką przygotowałam na bazie Crafty Moly, ozdobiłam go między innymi tekturkami CM- klatką, ptaszkami i małym aparatem.
Papiery to Studio75 Rozalia w ogrodzie.
Baza albumu była przygotowana pod spięcie kółkami ale ja wolę bindowane więc użyłam sprężyny.
Kwiat mojej produkcji, jeden z pierwszych, leżał i cierpliwie czekał na użycie i się doczekał ;) Pręciki w kwiatku z s75 a metalowy kwiat, to część wyszperanej w seconhandzie bransoletki ;)
Azurową część pociągnęłam promarkerami i pocieniowałam tuszem.
Pozostałe tekturki oraz brzegi albumu też są pocieniowane tuszem.









Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

2 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...