niedziela, 17 października 2010

Świątecznie

Może niewiele osób myśli już o grudniowych Świętach ale ja już zaczęłam przygotowania a to za sprawą m.in wymianki, w której biorę udział na forum Szyjemy po godzinach. Kilka dni temu dostałam wiadomość kogo mi wylosowano i już zaczęłam pracę nad prezentem dla mojej wymiankowej pary a przy okazji zaczęły powstawać świąteczne kartki.














* * *

Zdradzę, że szykujemy z Siencją Świąteczną niespodziankę, mam nadzieję, że się sprawdzi i chętnie do niej dołączycie, zaglądajcie tu, szczegóły pojawią się w przyszłym tygodniu :)

Obiecane parę postów wstecz Candy również się odbędzie, tylko zdrowotnie się podciągnę troszkę.

1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...