niedziela, 1 września 2013

Kreatywnie spędzona sobota

Wczoraj miałam przyjemność gościć w Pracowni "Atelier Czerwona" na Life Lift Summer Crafts, które było zamknięciem wakacyjnego cyklu wyzwań Lift Summer Crafts. Pięknie dziękuję za zaproszenie :) Pogoda dopisała i bardzo twórczo spędziłam dzień, jestem zaskoczona, że tyle można zdziałać w tak w sumie krótkim czasie ;) Panel twórczy złożony był z czterech części:
- ArtJournal na bazie LO wg mapki Czekoczyny, która niestety nie mogła przybyć ale dzielnie poprowadziła go Aga Arnold- to mój pierwszy w życiu (niedokończony zresztą) ArtJournal, hihi widać, że ja niemediowa jestem ;)


- ATC wg mapki Tusi- dawno nie robiłam ATC a bardzo je lubię więc było miło podziałać w tej formie, Ateciaki powstały trzy


- kartka wg mapki Enczy- brakowało mi bardzo mojej maszyny do szycia ;) ale i tak bardzo fajnie pracowało się z mapką, którą przygotowała Ania ;)


- i ostatnia część to ScrapTag wg mojej mapki na papierach Studio75 i tu już się byczyłam i pracy nie wykonałam ;) ale mogę Wam pokazać mapkę wg, której dziewczyny i rodzynek tworzyli ;) a digi stempelek, który powstał na tę okazję do pobrania jest TU


Dziękuję za sympatyczny, twórczy dzień organizatorkom i uczestnikom i oczywiście sponsorom za materiały, na których pracowaliśmy :)

3 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...