piątek, 16 listopada 2012

Słodkości i przechwałki ;)

Zapraszam do nowego wyzwania Craftypantek "Listopadowe słodkości", szczegóły wyzwania na blogu, ja tylko powiem w skrócie, że należy wykorzystać w swoich pracach opakowania co słodyczach. Przytowałam okładkę notesiku z karteczkami z klejem.




Widać dobrze jakiego opakowania użyłam ;)

A teraz chwila chwalipięctwa ;) Dwa wyróżnienia:



Za kartkę




za tą karteczkę


Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny i zapraszam do Craftypantowego wyzwania :)

5 komentarzy :

  1. Gratuluję wyróżnień:) A praca baaaaardzo słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam pytanie - co ty z tymi wszystkimi wyrobami swoimi robisz? sprzedajesz czy rozdajesz w ramach prezentów?
    i co zrobic, aby sie na coś takiego załapać? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnień. Zdecydowanie zasłużone :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje w pełni zasłużone nagrody,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...