niedziela, 26 lutego 2012

Novinka pokazuje rogi

To ateciak specjalnie dla mojej córy a powstał do wyzwania Scrapujących Polek. Zadałam jej  pytanie- co Ci się kojarzy z rogami? Odpowiedź brzmiała oczywiście - jednorożce :) Tak więc w ruch poszły gazetki Alicji i moje atc jest rogate trochę inaczej niż przecudne prace projektantek :)



Tu prawdziwe kryształki, którymi Ala jest zachwycona oraz widać zaglosowane rogi:



I szczęśliwa posiadaczka rogatego ateciaka :)


A tak przy okazji chciałam się pochwalić, że dołączyłam do wspaniałego i zacnego grona projektantek portalu Scrapujących Polek i zasilę dział ATC - bardzo się cieszę i mam nadzieję, że sprostam, mam tremę ale i ogromną radość w sobie :)



Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)

5 komentarzy :

  1. gratuluje kochana :) i wiataj w druzynie :*
    ATC cudowne jak i ksiezniczka ktora go zdobyla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje raz jeszcze !:* ATCiak jest przecudowny! Cudowny na dwóch płaszczyznach- tło jednorożców jest powalające, no i same jednorożce też..-aż zaczęłam marzyć o swoim własnym ;)- z prawdziwym diamencikiem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce ależ Ty szalejesz :D Powodzenia w nowej gr twórczej ;D Pozdrawiam!... i odpoczywam za Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...