niedziela, 13 marca 2011

Ale jaja ;)

Kolejne jajeczne kartki. Uwaga będzie sporo fotek, bo nie mogłam się zdecydować, które wybrać ;)









W dwóch pierwszych używałam do cieniowania brzegów tuszu w kolorze jasnego brązu Lataria Morska ze Scrap.com.pl a w trzeciej falbaneczkę wyciętą dziurkaczek MS Doily Lace, którego użyczyła mi moja kochana Katharynka ale już koniec z wykorzystywaniem- czekam na swój :D

Pozdrawiam słonecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny, cieszy mnie gdy zostawiacie po sobie ślad, to bardzo mobilizuje do dalszej pracy i dodaje mi skrzydeł ;)

8 komentarzy :

  1. Są przepiękne, delikatne, zwiewne i niezwykle wiosenne :D Bardzo mi się podobają :)
    I lubię jak mnie wykorzystujesz ;) Dlatego żałuję, że czekasz już na swój dziurkacz :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochniutka :* A nie martw się nie tylko ten dziurkacz masz z rzeczy, które by mi się przydały ;) więc jeszcze Cię powykorzystuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Novinko śliczne jajca takie delikatnie pastelowe baaardzo mi si podobają ja tez chce kogoś wykorzystać !!!***

    OdpowiedzUsuń
  4. a wykorzystuj ile chcesz :D ja to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo mi się podobają :) Rewelacyjne kolorki, dodatki - po prostu super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie :) Pozdrawiam, Ewa M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajca są śliczne takie delikatne i pastelowe ,mrrrrr lubię takie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...