środa, 19 stycznia 2011

Lawendowy prezent

Imieninowy zestawik: naturalne mydełko z suszoną lawendą, płatkami owsianymi i olejkiem akacjowym, woreczek wypełniony pachnącym suszem lawendowym ozdobiony aniołkiem decoupage i bawełnianą koronką oraz kartka z lawendowym motywem wykonanym na bazie z serwetki (techniką na żelazko, o której pisałam TU). Całość zapakowana w papierową torebkę ozdobioną motywem lawendowego bukieciku oraz tagiem. Mam nadzieję, że prezent będzie się podobał. Miało być naturalnie a jak wyszło, to widać poniżej ;)









* * *

Uczestniczkom mojej Ptasiej Wymianki przypominam o przesyłaniu do mnie fotek przygotowanych przez Was prezentów na novinka78@gmail.com , póki co mam zdjęcia 10 niespodzianek. Natomiast osoby, które już dostały przesyłkę proszę o informację o tym fakcie.




4 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...