sobota, 19 maja 2012

Wymiankowo

Wymianka ATC u Scrapujących Polek. Temat "Nuty". Przygotowałam ateciaki dla Matilde i Berberis a ponieważ miałabym zagwozdkę której jakiego wysłać, to powstały dwa niemal identyczne (tzn powstały trzy, bo trzeci został u mnie ;) ) Tło to serwetka, klucz wiolinowy z wykrojnika posłużył mi jako maska, potuszowałam go granatowym tuszem Latarni, stempelek Butterfly Garden PP pokryty embossingiem na gorąco, napisy zrobione na starej maszynie do pisania.





A od dziewczyn dostałam przepiękne nutowe ateciaki- jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję :*
Ten z lewej strony to ateciak od Berberis a z prawej od Matilde.
Wspaniałe, prawda?


A pozostając w klimacie wymiankowym pokażę jeszcze absolutnie piękne tagi jakie dostałam od Ayeedy w naszej prywatnej wymiance (ode mnie poleciało do Ayeedki motylowe stemplowane ATC).


Cuda :) Jeszcze raz ogromne podziękowania Kochana :*

Pozdrawiam ciepło i serdecznie dziękuję, że mnie tu odwiedzacie.

3 komentarze :

  1. Ateciaki są po prostu niesamowite!!! Te wymiankowe również wspaniałe:)

    Cieszę się, że tagi doleciały szczęśliwe, niech im się dobrze mieszka u Ciebie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne!... ale wiesz których Ci zazdroszczę, nie ?:P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S.
    ale dasz je choć dotknąć, co??? proszęęęęęę! :* :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...