czwartek, 31 maja 2012

Rapakivi Be Optimistic i mapka Mojo Monday

Na półkach sklepu Papierkowa Robota zagościła właśnie najnowsza kolekcja papierów Rapakivi- Be Optimistic, aby zainspirować Was nimi wykonałam kartkę wg aktualnej mapki Mojo Monday.



Do kartki oprócz papierów Rapakivi z kolekcji Be Optimistic użyłam swojego digistempelka, który możecie pobrać TU i tak jak napis na nim wskazuje 1 czerwca powędruje do mojej córci :)

A tak prezentuje się rzeczona mapka MM, tym razem do wyboru są dwie wersje:


I jeszcze mały prezencik ode mnie- przygotowałam digi stempelek z okazji Dnia Dziecka, który motywem nawiązuje do papierów Rapakivi Be Optimistic :) Jest dla Was- miłego użytkowania :)




Pozdrawiam ciepło, zapraszam na blog Papierkowej Roboty oraz na zakupy do sklepu PR i życzę miłej zabawy z Be Optimistic :)


6 komentarzy :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...