poniedziałek, 7 maja 2012

Po drugiej stronie lustra i części biżuteryjne

"Po drugiej stronie lustra" to temat nowego wyzwania na blogu Kreatywnego Pola a jego autorką jest Edi-th.
To moja praca- ATC:




I jeszcze mam dla Was drugie zaproszenie- wyzwanie mojego pomysłu u Craftypantek. Proponuję Wam użycie części lub rozkompletowanych biżutków.
Przygotowałam broszkę z koralikami z rozerwanej bransoletki:


oraz kartkę, w której środek kwiatka ozdobił akrylowy kolczyk z odłamanym sztyftem a pod kwiatkiem zamieszkały koraliki z innego kolczyka:





Pozdrawiam ciepło z deszczowej Warszawy i zapraszam do udziału w kreatywnych wyzwaniach :)




7 komentarzy :

  1. Cudnie i delikatnie!A ATCiak obłędny ! Wszechstronny dar masz w rękach i niesamowite pomysły Novinko!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ATC cudowne - bajkowe:) A wyzwanie z biżu idealne dla mnie, uwielbiam wykorzystywać niekompletną biżuterię i koraliki w swoich pracach:)
    Piękne prace Novinko! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ niezwykle twórczo działasz!Każda jedna rzecz cieszy oko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i delikatne , masz zdolne łapki....))))) pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję podziwiać ATCiaka na żywo i fota nie oddaje jego piękna , broszka bardzo fajna a kartka jak zwykle delikatna i subtelna - taka Novinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Zwłaszcza ATC przyciąga wzrok :)) Dostałam dzisiaj Twoje "nutki" :)) Rewelacja - bardzo mi się podoba :)) Dzisiaj wysłałam swoje, więc pewnie na dniach będzie w skrzynce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ATC to nie moja bajka - jeszcze - ale jest cudny. Kartka C&S takie po prostu kocham

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...