piątek, 18 maja 2012

Digi i info

Digi do wyzwania Mbabki u Scrapujących Polek. Wytyczne znajdziecie na portalu a to moja praca.


Kropkowane gniecione tło jest mojej produkcji, dodatki z kolekcji 365Project różnych autorów.

A teraz krótkie chwalipięctwo ;) Zostałam zaproszona do DT na blogu DecoKreacji za co bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło z tego powodu :) Do pełnej załogi brakuje jeszcze kilku osób, zobaczcie ogłoszenie, może to na Was jeszcze czekamy? :)


Pozdrawiam cieplutko i do jutra, pokażę Wam jakie cudne tagi i ateciaki dostałam w ostatnich wymiankach :)




4 komentarze :

  1. Cudeńko! A Alusia jest prześliczną dziewczynką! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po naszej stronie!
    To my czujemy się szczęśliwi i zaszczyceni, że zgodziłaś się współtworzyć nasz DT :)

    Digi (i nie tylko) urocze:)
    Nie od dziś wzdychamy do Twoich prac ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...