środa, 16 maja 2012

Motylowe ATC

Środa a więc nowe wyzwanie ATC u Scrapujących Polek. Tym razem autorką wyzwania o temacie "Stemplujemy" jest Annar. Należy użyć przynajmniej jednego stempla, nie ma znaczenia czy będzie on tłem, dodatkiem czy elementem głównym. Ja tym razem postawiłam praktycznie na same stemple i tusze. Tło jest pocieniowane tuszami, następnie stempelek w drobniutkie napisy po całości, kolejny stempelek to ramka i na koniec stemplowany motyl, którego lekko podkolorowałam promarkerami oczywiście musiałam użyć przeszyć, bo je uwielbiam a napisy są wykonane na starej klasycznej maszynie do pisania.

Ateciak poleciał w ramach umówionej wymianki do Ayeedy i przyznam się Wam, że miałam i mam stresik lekki, bo Ayeedka robi takie cuda, że aż dech zapiera, no nic słowo się rzekło, list poleciał i mam nadzieję, że będzie jednak miłym akcencikiem dla wyżej rzeczonej ;)



Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)



5 komentarzy :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...