środa, 19 stycznia 2011

Diabelskie liftowanie

Ech, miałam dziś ambitny plan sprzątaniowo-pracowy ale od kilku dni jakiś diablik mnie kusił by działać twórczo ;) Kusił, kusił i skusił ale w rezultacie mam już karteczkę dla mojej ukochanej Babci z okazji zbliżającego się jej Święta :) więc na dobre wyszło to kuszenie ;)

Przedstawiam moją propozycję w Diabelskim Liftowaniu. Do zliftowania była cudna, romantyczna, różana kartka Betik. Po przeglądnięciu scrapowych magazynów okazało się, że motywów różanych u mnie aktualnie brak ale znalazła się śliczna serwetka, którą przyprasowałam na papier, wycięłam i powstała taka oto kartka, którą za kilka dni dostanie moja Babunia.



6 komentarzy :

  1. Ja Cię proszę, Magda, nawet nie zdążyłam odkurzyć a Ty kartkę wyprodukowałaś! I to taką miód malina! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka - zresztą jak wszystko tutaj. Zainspirowało mnie naprasowanie serwetki na papier. Czy można prosić o małą podpowiedź jak to zrobić czy to raczej opatentowane? :) Pozdrawiam i na pewno będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam pięknie za komentarze. Andape odp poleciała na maila. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...