czwartek, 6 października 2011

Pomarańcza, cynamon, kwiat bawełny...

Kolejny secik kąpielowy mojej produkcji zapakowany w pudełeczko, także mojej produkcji ;) Glicerynowe mydełko z peelingującymi otrębami owsianymi oraz musujące ciasteczka kąpielowe- cynamon, pomarańcza i kwiat bawełny.



Na pokrywce użyłam papier Sklepy Cynamonowe Nugat Dream z UHKGallery oraz moje ukochane stemple Pink Paislee Butterfly Garden nabyte w Craft4You.

Dziękuję za odwiedziny i wpisy, które zostawiacie, pozdrawiam ciepło. Jutro wyruszam do Krakowa- już nie mogę się doczekać na spotkanie z 2/5 DT Kreatywnego Pola oraz sobotni Craft Show :)

5 komentarzy :

  1. śliczne pudełeczko :) a jego zawartość chętnie utopiłabym w mojej wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełko - nadal podziwiam, jak Ty je pięknie ozdabiasz :) A zestaw smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu cudowne... Aż nie wiem co napisać ;).. A akcesoria kąpielowe przyznam, że wyglądają bardzo smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :D mam podobne pudełeczko o podobnej zawartości :D Przemiły prezent :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...