poniedziałek, 15 lutego 2010

Mój blog- reaktywacja

Przygodę z blogiem zaczęłam już jakiś czas temu ale z różnych powodów tamten blog poszedł w zapomnienie.
Dzis moja córcia kończy trzy latka, rozpoczyna się kolejny etap w jej i moim życiu i pomyślałam sobie, że to będzie dobry moment by powrócić do blogowania, tym bardziej, że moja Alicja z krainy czarów tak jak ja podziela zamiłowanie do wszechstronnego handmadu :) O czym będzie blog? Głównie o moich pasjach- decoupage i innych autorskich technikach zdobień, kartkach, zaproszeniach, obróbce fotek, biżuterii, gotowaniu etc

Na początek moja mała jubilatka i jej torcik (niestety nie przygotowany przeze mnie ale za to po części zdobiony wlasnoręcznie).

Sto lat córeczko :*

2 komentarze :

  1. STO LAT ALA :) rośnij na pociechę mamy i zawsze bądź taką radosną iskierką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Alu, życzę ci, aby uśmiech tkwił na twojej twarzy przez całe życie, a radość dzicięcych lat trwała jak najdłużej!!!!! Ależ ona jest słodka!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...