poniedziałek, 30 lipca 2012

Lawendowo-miętowa komódka

W deszczowy (przynajmniej u mnie) poranek zapraszam Was na moją kolejną porcję inspiracji dla DecoKreacji.

Cytuję co napisałam na blogu DK:

"O mini komódkę z pudełek po zapałkach moja córcia prosiła mnie już dawno ale tak się składało, że albo nie bardzo miałam czas albo pudełek nie miałam pod ręką aż w końcu i ja i ona zapomniałyśmy o tym. Tak było do niedawna, kiedy to Alicja znalazła kolejny mały-wielki skarb, którego nie miała gdzie schować ;) Nie mogłam odmówić i tym razem wzięłam się do dzieła :)"


Więcej o komódce i użytych materiałach przeczytacie na blogu DecoKreacji a teraz kilka fotek.










Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

3 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...