środa, 1 sierpnia 2012

B&W

Dziś ruszyło kolejne wyzwanie DecoKreacji. Tym razem temat przysporzył mi nieco kłopotu, bo ostatnio w moich pracach goszczą raczej pastele i subtelne klimaty a wyzwanie DecokKreacji polega na stworzeniu dowolnej pracy w oparciu o kolory czarny i biały. Pora roku też nie kojarzy mi się z tymi kolorami. Postanowiłam skusić się na coś innego nić scrapowe prace i tak powstały dwie propozycje: świeca oraz etui na telefon. Po szczegóły wyzwania i informację o użytych przeze mnie materiałach zapraszam TU. Koniecznie zobaczcie jakie fantastyczne prace stworzyły dziewczyny z DT a to już moje:






Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do zmierzenia się z biało-czarnym wyzwaniem DecoKreacji, dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad :)



1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...