niedziela, 5 grudnia 2010

Prezenty, prezenty

Zapomniałam pokazać jaki prezencik poleciał do Oli, która jako jedna z dwóch osób miała szczęście w moim urodzinowym Candy. Ola dostała ode mnie sówkę-breloczek, była to zupełna niespodzianka, bo nie zdradziłam co jedna z wygranych dostanie. Jak się później okazało prezencik był trafiony, Ola opowiedziała mi pewną  historię z sówką związaną- bardzo się cieszę, że tak fajnie się złożyło :-) A to rzeczona sówka:


A to też prezent-niespodzianka. Dla kogo? A dla Janeczki, która robi piękne dzierganeczki. Z jakiej okazji? A dlatego, że jakiś czas temu została 50 obserwatorem/-ką mojego bloga a że lubię robić niespodzianki i rozdawać prezenty, to każdy pretekst jest dobry ;-) Teraz czekam na setną osóbkę, która doda mnie do obserwowanych :-) Do Janeczki poleciały gliniane serduszka, malowane i lakierowane, zawieszone na jutowych sznureczkach. Mam nadzieję, że spodobają się.




4 komentarze :

  1. Sówka jest o niebo piękniejsza na żywo. Gdy na nią patrzę dziób mi się szczerzy szeroko i mam ochotę chwalić się nią całeeemu światu :)))
    Dziękuję Dziewczynki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. sówka przesłodka, a serducha... wymiękam! przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda, a zawieszki wyglądają jak z piernika, zazdroszczę właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...