poniedziałek, 13 grudnia 2010

Prezentów czas

Wczoraj uszyłam piłeczkę, która będzie częścią prezentu dla dziewięciomiesięcznych bliźniaków mojego brata. To pierwsza piłeczka jaka wyszła spod mojej igły. Użyłam kolorowego filcu i rypsowych tasiemek. Mam nadzieję, że maluchom będzie się podobała. Moja córcia była pomysłodawczynią tego prezentu i własnoręcznie go przetestowała- opinia końcowa pozytywna ;)




A to zamówione przez moją kochaną P. zawieszkowe zestawy w pudełeczkach, o których wspominałam w jednym z wcześniejszych postów. W każdym pudełeczku znajdują się trzy zawieszki. Uwaga, będzie dużo fotek ;)

Zestaw nr 1










Zestaw nr 2










Zestaw nr 3












4 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...