środa, 7 maja 2014

Księga życzeń i podziękowania z okazji Komunii

Podziękowania (finalnie powstało ich 10 szt) w formie kartki z kieszonką, w której umieszczone zostaną aniołki z belgijskiej czekolady oraz Księga życzeń- to komplecik z okazji uroczystości Pierwszej Komunii, który prezentuję na blogu Studio75, jakich materiałów użyłam do ich wykonania zobaczycie TU a u mnie kilka fotek.











Przypominam także o naszym studiowym wyzwaniu ;)



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)


4 komentarze :

  1. piękne prace! kolorystyka przypadła mi od razu do gustu. Chciałabym zapytać gdzie można nabyć tego typu wkłady do księgi gości?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://vertigo-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wkłady przygotowałam sama, nie są dostępne w sprzedaży ale być może pojawią się ;)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...