czwartek, 5 grudnia 2013

Urodzinowa ze zdjęciem

Pierwsze podejście do papierów z kolekcji "Mała czarna" Studio75 ;)
Powstała karteczka urodzinowa ze zdjęciem jubilatki.
Do kolorystyki papierów- gorzkiej czekolady, cappuccino i karmelu - idealnie podpasowała mi surowa tekturka z nutkami z Carfty Moly.






I jeszcze jedna informacja:
w lutym a konkretnie 8 lutego 2014 roku organizujemy dla Was zimowe spotkania craftowe Craft Wawa,
gdzie będzie na Was czekało wiele atrakcji- oprócz zakupów, będziecie mogli wziąć udział w warsztatach, pokazach i konkursach przygotowanych przez naszych wystawców.
Koniecznie zanotujcie sobie tą datę w kalendarzach i odwiedzajcie blog i profil Craft Wawa na FB:




Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

4 komentarze :

  1. Nie mogę się napatrzeć... cudna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękna karteczka, wszystko w niej takie dopracowane, bardzo mi się podoaba

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna! Chciałam pochwalić również całą kolekcję "Mała czarna". Mam ją, zdążyłam wygłaskać już wszystkie papiery i czekam teraz na odrobinę czasu aby je pociąć. Urzekła mnie nie tylko ze względu na kolorystykę, ale też za to, że kiedy ją zobaczyłam to miałam na nią co najmniej cztery pomysły:) A w między czasie zrodziło się więcej.
    Magda serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...