środa, 21 listopada 2012

Do mapki

Zapraszam do mojego nowego wyzwania na blogu Diabelskiego Młyna, gdzie przygotowałam dla Was mapkę, wg której powstała poniższa kartka. Mapka i szczegóły wyzwania znajdują się TU.



Przy tworzeniu kartki użyłam:
- papier 100% brokatu
- Winter Time 07
- Winter Time 04

Kartka wpisuje się w wytyczne wyzwania Szuflady z cyklu "Otwórz szufladę..." gdzie w listopadzie należy wykonać pracę "Brokatowe fantazje".

Mam dla Was także mały prezencik- digi stempelek do Świątecznych prac- miło mi będzie gdy zostawicie słówko w komentarzach jeśli wykorzystacie do w swoich pracach i zostawicie mi link bym mogła je zobaczyć :)



Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

4 komentarze :

  1. Wspaniała kartka, podoba mi się połączenie kolorów iten brokatowy papier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna karteczka i ten brokat jest mila, swiateczna odmiana na zimowych karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!
    Bardzo ładne zestawienie kolorów i kompozycja.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Pięknie skomponowana i super przeszycia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...