sobota, 10 marca 2012

Craftypantki ogrodniczo

W mijającym tygodniu Michell na blogu Craftypantek proponuje wykorzystanie przedmiotów związanych z szeroko pojętym ogrodnictwem. U mnie najpierw poszła w ruch terrakotowa doniczka, która stała się pojemnikiem na cienkopisy itp Pomalowałam część farbą w kolorze złamanej bieli, dodałam bawełnianą koronkę i gipsowego aniołka, który był przez kogoś wymalowany na złoto a ja go trochę zschabbychickowałam ;)


Druga była osłonka, która miała kiepski zielony kolor więc pomalowałam ją tą samą farbą co powyższą doniczkę a kwiatki wykończyłam w delikatnym stylu schabby. Osłonka stała się bazą do wielkanocnej ozdoby ze steropianowym jajem ozdobionym bawełnianą koronką.


Zapraszam do ogrodniczej zabawy, która może przywoła wiosnę :)
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)

1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...