wtorek, 14 lutego 2012

♥ Mediowa walentynka pop-up ♥

Nie mogłam oprzeć się wyzwaniu Drychy u Scrapujących Polek i choć sama jestem taka trochę nie walentynkowa to jednak pokusiłam się o zrobienie walentynki pop-up z użyciem mediów, praktycznie samymi mediami posłużyłam się, nie użyłam wogóle scrapowego papieru.






Użyłam następujących mediów: tusz Distress frayed burlap, tusz Latarnia morska czarny, pasty strukturalne Gold Stain + Aluminium + Nacre, Distress Cracle Paint old paper, mgiełka Perfect Pearls Mist forever green, relief Decor fin 815

Moja multimediowa walentynka wędruje na wyzwania:

Pozdrawiam ciepło i dziękuję, że tu zaglądacie :)

7 komentarzy :

  1. Jest przepiękna! i właśnie dlatego ,że taka nie całkiem walentynkowa :)I te kolorki.. i media...fiu fiu ma się te zdolności!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ,choć nie przepadam za tym "świętem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca !!! Jestem pod wielkim wrażeniem !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ! Przestrzenność kartki jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalna !!! bardzo ładna praca:) dziekuje za udział w zabawie w Scrapku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...