wtorek, 15 października 2013

Ależ to było spotkanie :)

Dziś, nieco opóźniona krótka relacja z sobotniego wyjazdu do Rzeszowa, gdzie odbyły się pierwsze Rzeszowskie Spotkania Scrapowe, na których miałam ogromną przyjemność (okupioną odrobiną stresu jak to zawsze u mnie w takich przypadkach) poprowadzić warsztaty "Kartka świąteczna w pudełku".



Pięknie dziękuję sponsorom za materiały, na których mogłyśmy pracować :* 

Anecie ze Studio75 za papiery z kolekcji Przy kominku oraz śnieżynkowe zawieszki


Karinie z Crafty Moly za piękne śnieżynkowe tekturki, które znajdziecie w dziale Boże Narodzenie o TU


Moje warsztatowiczki spisały się na medal i powstały piękne prace :) Dziękuję dziewczyny za udział w warsztatach, spędziłam z Wami wspaniałe 3 godziny :)

Pora na kilka fotek z warsztatów, za które baaardzo dziękuję Paulinie :)






Fotka na koniec warsztatów, niestety Natalia i Iza musiały uciekać wcześniej i nie ma ich na wspólnej fotce, którą strzeliła nam Paulina.


Ale choć jedną z nich udało mi się złapać przed wyjściem ;)


Podczas pracy odwiedziła nas Anetka :)


Była też chwila poza warsztatową salą, postanowiłyśmy rozprostować kości i wstać od twórczych stołów udając się do pobliskiej toalety w celu.... zwilżenia pasków przeznaczonych na falbanki ;) Wyszło szybciej niż psikanie przygotowanym atomizerkiem ;)
Foto z mojej małpki:


I fotka od Pauli:


A po warsztatach szaleństwo zakupowe na sali głównej i kilka pamiątkowych fotek ;)

Z Peninią :*


Z Anetą :*


Z Edytą (fotkę zakosiłam komuś ale przepraszam nie pamiętam komu ;) )



Z Madzik, której podkradłam fotkę ;)


Widok na Rozalię w ogrodzie ;)


i śliczne tekturki z Crafty Moly :)



Były wpisy do zlotowych pamiętników- tu albumik Joli i w tle mój :)


I kolejny albumik na autografy, tym razem Kacpra :)


Organizatorkom, koordynatorkom, pomysłodawczyniom należą się ogromne gratulacje i podziękowania za kawał dobrej roboty. 

Anetko, Izuniu- wielki szacun Kochane :*


Atmosfera była bardzo ciepła, spotkałam mnóstwo znajomych twarzy ale i poznała całą masę nowych, 
żeby kogoś nie pominąć nie będę ich tu wymieniała ale każdego z osobna i wszystkich razem wyściskałam z przyjemnością i już za nimi tęsknię :)

Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny :)










6 komentarzy :

  1. Super, że cię poznałam... musiałam wtargnąć na warsztaty... za co przepraszam ale mam nadzieję, że nikt się nie pogniewał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ miło mi sie wraca do tych relacji.
    Trzeba przyznać, że ten zlot był wyjątkowy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziękuję za warsztaty, wiele się nauczyłam.
    I wiem jak zrobić pudełko i falbankę :)
    A Rozalia w ogrodzie przecudna i bardzo mi spasowała na kartki dla nauczycieli mojej córki ze szkoły muzycznej. Dostałam nawet komplement, że "takie jak w sklepie" ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoł! Jestem na zdjęciach ;P Było super! Czekamy na następne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie było Cię poznać. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. warsztaty z TOBĄ to czysta przyjemność! atmosfera i profesjonalizm...CUDNIE było, a najbardziej cieszę się, że miałyśmy okazję się spotkać, poznać i spędzić ze sobą chwilkę:) wspaniała z CIEBIE osoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...